سفارش تبلیغ
صبا ویژن

111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 (بخش اول)


111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 (بخش اول)


اگر به دنبال ایده های جالب و جدید اپلیکیشن های توسعه تلفن همراه هستید، برخی از آنها در ادامه ارائه شده اند.

شماره 1-

اپلیکیشن هایی را اسکن کرده و خریداری کنید که به شما امکان می دهد هر آیتمی را اسکن کنید تا آن را بصورت آنلاین با تصویر پیدا کنید تا بتوانید به راحتی آنها را از سایت های خرید آنلاین جستجو و خریداری کنید. برای جالب تر و مفید بودن اپلیکیشن می توانید ویژگی های بیشتری اضافه کنید.

شماره 2-
یک اپلیکیشن جستجوی مرکز خرید دیجیتال که نقشه دیجیتالی همه مراکز خرید را در یک منطقه ذخیره می کند.
از این اپلیکیشن می توانید برای پیمایش نقشه و همچنین جهت های موجود در بازار و بررسی یک فروشگاه خاص، حمام، رستوران یا وضعیت ورزش پارکینگ استفاده کنید.

شماره 3-
اپلیکیشن رزرواسیون/ رزرو هتل رستوران گرافیکی که به شما امکان می دهد طرح گرافیکی رستوران را بررسی کنید ، صندلی ها/ جدول مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو را برای یک زمان خاص انجام دهید.

شماره 4-
اپلیکیشن شستشوی خودرو در صورت تقاضا، به شما مشتریان این امکان را می دهد تا در هر زمان و هر مکانی که به آن احتیاج داشته باشند، ماشین لباسشویی را از خانه سفارش دهند.

شماره 5-
اپلیکیشن هشدار دهنده جنایی می تواند به کاربران کمک کند تا از جنایتکاران تحت تعقیب در منطقه خود هوشیار باشند. همچنین یک دکمه هشدار برای اطلاع از ویژگی پلیس و GPS برای نشان دادن مکان شما به پلیس خواهد داشت.

شماره 6-
یک اپلیکیشن مطالعه امتحان مجازی است که در آن دانشجویان می توانند به همراه سایر دانش آموزان همان رشته ها برای امتحان ملاقات کرده و آماده شوند. یادگیری را می توان از طریق ابزار مطالعه، بحث، کمک، راهنما و مطالب مطالعه رایگان ارتقا داد.

شماره 7-
اپلیکیشن ناوبری آنلاین که به جای گذراندن کوتاه ترین یا مطلوب ترین مسیر به مقصد، کاربر را از طریق مسیری کمتر کاوش شده اما جالب توجه بر اساس علایق و علاقه های خود می برد.

شماره 8-
اپلیکیشن تحویل گل و هدیه آنلاین که می توانید برای روزهای آینده دوستان ، اقوام یا هر شخص دیگری تحویل بگیرید. این اپلیکیشن به طور خودکار بهترین گلها / هدیه ها را انتخاب کرده و سفارش برای تحویل خانه به آنها را از طرف شما قرار می دهد.

شماره 9-
اپلیکیشن پرداخت سریع سوپر مارکت ها که به شما امکان می دهد هنگام خرید در سوپر مارکت، محصولات را در اپلیکیشن تلفن همراه خود اسکن کنید و همچنین از طریق گزینه های پرداخت الکترونیکی یکپارچه ، پرداخت را به صورت خودکار انجام می دهد.

شماره 10-
یک اپلیکیشن توصیه و بررسی مواد غذایی که نشان می دهد پیشنهادات از افراد واقعی است که کاربر به آنها اعتماد دارد. این اپلیکیشن به کاربران امکان می دهد افراد دیگری را که به آنها اعتماد دارند دنبال کنند و ضمن انتخاب یک محصول یا خدمات، توصیه های آنها را مشاهده کنند.

شماره 11-
اپلیکیشن ای برای یافتن پارکینگ موجود در یک مکان خاص. این اپلیکیشن از GPS، مکان، وب کم و داده های پارکینگ استفاده می کند تا در زمان واقعی یک فضای پارکینگ رایگان در اطراف شما پیدا کند.

شماره 12-
اپلیکیشن مجازی داخلی مجازی به شما امکان می دهد تا با انتخاب گزینه های مختلف موجود در طراحی، مانند رنگ ها، اشیاء، استیکرهای دیواری، پرده ها و ... از اتاق خود یا هر مکانی که مایل به طراحی آن هستید استفاده کنید و آن را تجسم کنید. مکانهایی که از آنجا می توانید این وسایل داخلی را خریداری کنید.

شماره 13-
اپلیکیشن خاموش کردن تلفن که به طور خودکار دستگاه شما را بر اساس موقعیت مکانی شما در حالت خاموش قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر در یک جلسه یا در دفتر کار هستید و فراموش کرده اید که به سکوت تغییر دهید، اپلیکیشن با تشخیص مکان شما به طور خودکار تلفن را خاموش می کند.

شماره 14-
اپلیکیشن کنترل کامل امنیتی که به شما امکان می دهد تمام دستگاه های امنیتی و تجهیزات موجود در فضای خانه یا محل کار خود را کنترل کنید، به شما امکان می دهد از طریق اپلیکیشن در را باز کنید، فیلم دوربین را بررسی کنید و غیره.

شماره 15-
اپلیکیشن مدیریت مالی و مالی که به صورت خودکار منابع مالی کاربر را بر اساس لوایح تبلیغ می کند، هشدارهای مربوط به تاریخ پرداخت را می فرستد، صورتحساب ها را بین هم اتاقی ها تقسیم می کند و هشدارهایی را برای آنها ارسال می کند.

شماره 16-
اپلیکیشن شبکه های اجتماعی که در آن می توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کرده یا با دوستان موجود خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به صورت آنلاین کالاهای خود را خریداری و خریداری کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان می دهد تا بر اساس پیشنهادات دوستان، توصیه هایی را تهیه کرده و محصولات را جستجو و خریداری کنید.

شماره 17-
یک اپلیکیشن به اشتراک گذاری اتومبیل در زمان واقعی است که به کاربران امکان می دهد ماشین های خود را در هر زمان که به جایی می روند، ثبت نام کنند تا سایر کاربران بتوانند سوار آن شوند در صورتی که در راه خودشان بوده و هزینه را بر این اساس تقسیم کنند.

شماره 18-
اپلیکیشن ترجمه زبان صوتی که کلمات گفتاری یک فرد را در زمان واقعی ترجمه می کند تا بتوان آن را توسط شخص متکلم مختلف زبان درک کرد. این یک ایده واقعا جالب و مفید برای یک اپلیکیشن تلفن همراه است.

شماره 19-
اپلیکیشن زمانبندی و ایجاد انگیزه وظیفه که شما را به یاد کارهای روزمره می اندازد و انگیزه ای را برای انجام کارهایی فراهم می کند که کمتر تمایل به انجام آن دارید مانند ورزش، بیدار شدن، خواندن و غیره.

شماره 20-
یک اپلیکیشن عاشقانه هوشمند که به طور خودکار لیست های دوستانتان را از تمام شبکه های اجتماعی اسکن می کند و براساس فعالیت های مشابه، دوست داشتن، اشتراک گذاری، نظرات آنها در مورد شما و موارد دیگر بهترین مسابقه را پیشنهاد می کند.

شماره 21-
اپلیکیشن مدیریت رسید که کلیه رسیدها و صورتحساب های کاربر را در یک مکان واحد ذخیره می کند تا دیگر نیازی به مدیریت هر یک از رسید ها به صورت دستی نباشد. همچنین این گزینه برای فروشگاه ها می تواند رسیدهای خود را مستقیماً به اپلیکیشن تلفن همراه خود ارسال کند.

شماره 22-
اپلیکیشن سازمان اشتراکی که تمام اشتراک ها و صورتحساب های شما را پیگیری خواهد کرد و از زمان رسیدن تاریخ پرداخت ، به شما هشدار می دهد. همچنین ممکن است اپلیکیشن برای پرداخت خودکار صورتحساب دارای یک سیستم پرداخت یکپارچه باشد.

شماره 23-
اپلیکیشن یافتن مستاجران و اپلیکیشن های ارتباطی که به صاحبخانه ها امکان می دهد مستقیماً و بدون هیچ گونه نمایندگی با مستاجران بالقوه پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. همچنین به مستاجران این امکان را می دهد تا با صاحبخانه های موجود خود در رابطه با مسائل مربوط به املاک، شرایط نگهداری، پرداخت اجاره و غیره ارتباط برقرار کنند.

شماره 24-
اپلیکیشن پیشنهادی سفر که بطور خودکار بهترین مکانهای بازدید و کارهایی را که می توانید در یک مکان خاص برای کاربر جدید انجام دهید اسکن کرده و پیدا خواهید کرد. همچنین می تواند از ویژگی هایی برای ارائه بهترین رستوران ها، هتل ها و غیره و ویژگی های بررسی برخوردار باشد.

شماره 25-
اپلیکیشن رستوران سفارشی که نه تنها به کاربران امکان می دهد منوهای در زمان واقعی، در دسترس بودن جدول در رستوران خاص را بررسی کنند بلکه باعث ایجاد رزرو و حتی پرداخت صورتحساب از داخل اپلیکیشن نیز می شود.

شماره 26-
اپلیکیشن ای برای پناهندگان که به آنها کمک می کند زبان و فرهنگ مکان های جدید را درک کنند تا بتوانند با افراد محلی ارتباط برقرار کرده و به شیوه ای بهتر به بخشی از جامعه تبدیل شوند.

شماره 27-
اپلیکیشن تحویل ارزان و پستی که براساس نوع ، مکان ، اندازه و وزن کالای مورد نیاز شما تحویل می گیرد بهترین گزینه تحویل در منطقه شما است.

شماره 28-
سیستم اهدای غذا که در آن رستوران ها قادر خواهند بود در مناطق محلی خود خیرین های مناسبی پیدا کنند تا هر روز غذای اضافی خود را اهدا کنند. این امر نه تنها باعث صرفه جویی در بسیاری از مواد غذایی می شود که در غیر این صورت به هدر می رود بلکه به افراد فقیر نیز کمک خواهد کرد.

شماره 29-
اپلیکیشن هشدار حمل و نقل که به شما کمک می کند تا با تغییر دادن زمان اتوبوس، اپلیکیشن، تغییر زمان، تأخیر و غیره، به موقع اتوبوس های خود را بدست آورید. این ممکن است شامل امکانات GPS برای پیگیری وضعیت در حال اجرا اتوبوس نیز باشد.

شماره 30-
درخواست مالیاتی که سوابق کلیه درآمد، منابع تجاری، هزینه ها و معاملات مالیاتی شما را در خود نگه داشته و به طور خودکار بدهی مالیات شما را برای دوره خاص محاسبه می کند. این برای همه انواع مالیات دهندگان بسیار مفید خواهد بود.

شماره 31-
یک بستر مشترک یادداشت برداری که در آن همه می توانند یادداشت برداری کنند، با دیگران به اشتراک بگذارند، در مورد یادداشت ها نظر دهند، به یادداشت های موجود اضافه کنند یا یادداشت های جدیدی را درباره یک موضوع خاص، سخنرانی یا سمینار یادداشت کنند.

شماره 32-
اپلیکیشن خواننده متن که قادر به خواندن متن نوشته شده روی کاغذ باشد تا بتوانید آن را در قالب دیجیتال روی تلفن یا رایانه شخصی خود ذخیره کنید. این تصویر دقیقاً تصویر کاغذ را اسکن نمی کند بلکه فقط متن یا شماره نوشته شده روی آن را می خواند.

شماره 33-
یک اپلیکیشن غذایی مشترک با غذا که بر اساس موقعیت مکانی، اپلیکیشن و ترجیحات وارد شده توسط شما، هر روز غذای کاملی را برای شما پیدا می کند، بنابراین لازم نیست که به تنهایی غذا بخورید.

شماره 34-
اپلیکیشن موبایل همراه با رتبه بندی اجتماعی که به شما امکان می دهد دوستان خود را به صورت ناشناس به خاطر کیفیت های مختلف مانند لبخند، عصبانیت، زیبایی، طبیعت و موارد دیگر ارزیابی کنید. دوستان شما می توانند رتبه را ببینند، اما نمی دانند که از طرف شما است.

شماره 35-
اپلیکیشن ای برای استخدام پیمانکاران بصورت آنلاین که در آن کاربران می توانند ارائه دهندگان خدمات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و با توجه به بودجه و نیاز خود یکی را انتخاب کنند. این اپلیکیشن به کاربران امکان می دهد تا ملزومات ، بودجه و زمان دسترسی خود را بصورت آنلاین ارسال کنند. پیمانکاران می توانند تبلیغات را مشاهده کرده و با علاقه خود پاسخ دهند و می توانند معامله را پیدا کنند.

شماره 36-
یک اپلیکیشن دوست یابی مبتنی بر علائق که به شما کمک می کند تا بهترین تاریخ با علاقه های خاص، حرفهای شخصی ، دوستداران طنز و غیره را پیدا کنید. این مکان مناسب برای پیدا کردن تاریخ برای افراد درونگرا خواهد بود.

شماره 37-
اپلیکیشن مدیریت و به اشتراک گذاری هدف که به شما امکان می دهد اهداف زندگی ایجاد کنید ، آنها را پیگیری کنید ، آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و افرادی را که اهداف مشابهی با هم دارند به دست آورید تا کاربران بتوانند در انجام چنین اهداف از یکدیگر پشتیبانی کنند.