سفارش تبلیغ
صبا ویژن

111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 (بخش سوم)

111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 (بخش سوم)



با بخش سوم "111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020" در خدمت شما هستیم.

شماره 77-
اپلیکیشن سفر که به جای این که به شما بگوید مکانهایی را که باید به آنجا بروید، با توجه به علایق شما در مورد مکانهایی که نباید از آنها بازدید کنید، برای شما تعریف می کند.

شماره 78-
اپلیکیشن یافتن آهنگ که به شما امکان می دهد عنوان یک آهنگ خاص را بر اساس لحن یا هر کلمه ای که توسط کاربر ارائه شده است، پیدا کنید. همچنین ممکن است لینک دانلود آهنگ یا گوش دادن آنلاین فراهم شود.

شماره 79-
اپلیکیشن استخدام متخصص زیبایی در صورت تقاضا که به شما امکان می دهد استایل را در هر زمان با گزینه خدمات منزل ، سبک مناسب را پیدا و استخدام کنید. همچنین ممکن است اپلیکیشن گزینه پرداخت یکپارچه داشته باشد.

شماره 80-
اپلیکیشن تبادل کالا که به کاربران امکان می دهد افراد دیگری را در همان منطقه پیدا کنند که علاقه مند به تبادل مواردی مانند اسباب بازی، لباس، وسایل الکترونیکی، تلفن های همراه و غیره باشند.

شماره 81-
یک اپلیکیشن هشدار هوشمند که به شما امکان می دهد متن را اضافه کنید یا به روزرسانی های خبر را به همراه آلارم بیدار شده روایت کنید. محتوا ممکن است شامل مواردی باشد که کاربر ترجیح می دهد اولین چیزی را در صبح دریافت کند.

شماره 82-
اپلیکیشن تحقق آرزو به کاربران اجازه می دهد لیست مورد نظر خود (اهداف بلند مدت) را وارد اپلیکیشن کنند. سپس، این اپلیکیشن به صورت آنلاین تحقیق خواهد کرد و بهترین مسیر ممکن را برای کاربران پیدا می کند تا در واقع به موارد موجود در لیست های خود برسند.

شماره 83-
یک اپلیکیشن بررسی تازگی مواد غذایی که به شما امکان می دهد عکسهای غذایی خود را اسکن یا کلیک کنید و به طور خودکار تازه بودن مواد غذایی را بر اساس برخی مکانیسم و ??پارامترهای از پیش تعریف شده بررسی می کند.

شماره 84-
اپلیکیشن میزبانی ویدیو برای فیلم های کمدی ایستاده. کاربران می توانند فیلم های عملکردی کمدی زنده خود یا ضبط یک رویداد زنده را که در آن شرکت کرده اند به اشتراک بگذارند ، و دقیقاً مانند YouTube درآمد کسب کنند.

شماره 85-
اپلیکیشن معلم یاب که به دانش آموزان کمک می کند معلم یا معلم مناسب را برای یک موضوع خاص و یا کلاس خاص پیدا کنند. این اپلیکیشن را می توان با سیستم بررسی، مشخصات معلم ، رتبه بندی و غیره بداهه کرد.

شماره 86-
اپلیکیشن تلفن همراه برای پیدا کردن یک توالت عمومی در منطقه مجاور. این یک اپلیکیشن مفید برای تقریبا همه افراد در سراسر جهان خواهد بود.

شماره 87-
اپلیکیشن بررسی سلامت در صورت تقاضا که به شما امکان می دهد پزشک، درمانگر یا برخی دیگر از متخصصان بهداشت را با گزینه خدمات منزل پیدا کنید. اگر به دنبال برخی شرکت های برتر توسعه اپلیکیشن تلفن همراه در هند هستید، پس باید این مطلب را بخوانید.

شماره 89-
اپلیکیشن بازی همه در یک کارت که به شما امکان می دهد همه کارت های موجود را در یک اپلیکیشن تلفن همراه انجام دهند. همچنین این بازی قابلیت بازی آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با سایر بازیکنان به صورت آنلاین بازی کنند.

شماره 90-
اپلیکیشن ای برای پیدا کردن افرادی با همان علایق شما. کاربر می تواند برخی لایک ها و تمایلات حرفه ای و شخصی را وارد کند که براساس آن اپلیکیشن کاربران دیگر را در همان منطقه و با همان علاقه اسکن و پیدا می کند.

شماره 91-
یک اپلیکیشن اشتراک محبت است که به کاربران پیشنهاد می دهد درست توسط همکاران، دوستان و افرادی که آنها را نمی شناسند درست انجام دهند. این موارد شامل کمکهای مالی کوچک، نشان دادن مهربانی، کمک به مردم، مراقبت بیشتر و مؤدب تر شدن برای دیگران است.

شماره 92-
اپلیکیشن ردیاب مورد اصلی این محصول را بررسی می کند و تأیید می کند که آیا کالای خریداری شده اصلی است یا خیر. با استفاده از پارامترهایی مانند کیفیت محصول، ساخت، رنگ ها، برچسب ها و غیره، می توانید از برند استفاده کنید.

شماره 93-
اپلیکیشن هشدار در مورد معامله که در مورد آخرین معاملات و پیشنهادات ارائه شده توسط نزدیکترین رستورانها، مکان های خرید، تئاترها و غیره را به شما اطلاع می دهد. شما می توانید دسته های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شماره 94-
اپلیکیشن تشویقی که کاربران را ترغیب می کند تا کارهای بیشتری را خودشان انجام دهند، موارد کوچک را بسازند و فعالیتهایی را انجام دهند که برای اهداف جسمی، روحی و مالی مفید باشد.

شماره 95-
اپلیکیشن کمک به زندگی که به افراد در کارهای روزمره مانند پخت و پز، تعمیر فن یا رایانه، انجام تعمیرات جزئی، تعمیر یک تایر تخت و موارد دیگر کمک می کند.

شماره 96-
اپلیکیشن سطل زباله که از طریق آن کاربر می تواند موارد استفاده نشده خود را به کسی که در واقع به آنها احتیاج دارد اهدا کند یا به آنها هدیه دهد.

شماره 97-
یک اپلیکیشن چت تصویری سلامتی که به کاربران همفکر اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. افرادی که به اشتراک گذاشتن همان نوع مسائل بهداشتی (ذهنی یا جسمی) می توانند از طریق گپ تصویری / متنی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند

شماره 98-
اپلیکیشن مبتنی بر موقعیت مکانی که در آن کاربر می تواند تمام مکانهایی که در آن بوده است را برجسته کند به طوری که وقتی شخص دیگری قصد دارد به آنجا سفر کند، می تواند پیشنهادات ، بررسی ها و غیره را درخواست کند.

شماره 99-
یک اپلیکیشن خرید جمعی است که به شما امکان می دهد تا خریداران در همان منطقه را پیدا کنید که علاقه مند به خرید همان کالاهایی باشند که قصد خرید از همان فروشنده را دارید. فایده این است که شما ممکن است در خرید فله از تخفیف / قیمت مناسبی برخوردار شوید و از مزایای دیگر مانند تحویل رایگان بهره مند شوید.

شماره 100-
اپلیکیشن سازگار با پیدا کردن مواد غذایی بر اساس جزئیات رژیم غذایی خاص که توسط کاربر وارد شده است، مواد غذایی و رستورانهای اطراف را پیشنهاد می کند. کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن به جستجوی وگان، غیر وگان یا هر منوی غذایی خاص بپردازند.

شماره 101-
یک اپلیکیشن پرتاب همه در یک است که شامل ویژگی های همه پرتاب های موجود و سپس برخی دیگر مانند کشوهای اپلیکیشن، دستورات صوتی، شخصی سازی و موارد دیگر است.

شماره 102-
اپلیکیشن کمک به خرید جهانی که از طریق آن می توانید با یک جامعه جهانی خریداران ارتباط برقرار کنید. اکنون، هر زمان که می خواهید از یک فروشگاه خاص برای کالای خاص خریداری کنید ، می توانید الزامات خود را بر روی اپلیکیشن ارسال کنید.

شخصی که می تواند آن محصول را تحویل دهد، سفارش شما را پذیرفته، خرید را از طرف شما انجام می دهد و آن را به شما تحویل می دهد و شما می توانید پرداخت را از طریق پی پال انتقال دهید. هرجایی که هستی بخر!

شماره 103-
اپلیکیشن رزرو رستوران که به شما امکان می دهد جدول خاصی را با رستوران های مورد علاقه خود در منطقه مجاور انتخاب و رزرو کنید. دقیقاً مانند آنچه در هنگام تهیه بلیط فیلم مشاهده می کنید ، نمای نقشه از داخل رستوران را نشان می دهد. کاربران می توانند ببینند که در چه جداول قبلاً رزرو شده اند و کدام یک در دسترس هستند و می توانند با انجام پرداخت بصورت آنلاین جدول خود را رزرو کنند.

شماره 104-
اپلیکیشن غیر ارزشیابی مهارت سنجی و آزاد کاری که به شما امکان می دهد مهارت های خاص خود را از طریق یک سری تست های خودکار و یا مشکلات ارزیابی کنند. بر اساس ارزیابی مهارت ، این اپلیکیشن همچنین متقاضیان شغل را با کارفرمایان برای کارهای آزاد در سراسر جهان متصل می کند.

شماره 105-
اپلیکیشن سرمایه گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی که تصمیمات سرمایه گذاری شما را بطور خودکار بر اساس تحقیقات و تحلیل بازار گرفته و از طرف شما سرمایه گذاری می کند. می توانید انتخاب کنید که چقدر می خواهید آن را سرمایه گذاری کنید و چند بار می خواهید اعتبار خود را در حساب خود دریافت کنید.

شماره 106-
اپلیکیشن رزومه دیجیتال که در آن می توانید نسخه دیجیتالی رزومه حرفه ای خود را ایجاد و ذخیره کنید. به هر رزومه یک شماره شناسه منحصر به فرد داده می شود. شما می توانید ضمن جستجوی شغل جدید ، شماره CV خود را با کارفرمایان بالقوه به اشتراک بگذارید. شرکت ها می توانند نمایه آنلاین شما را از طریق اپلیکیشن بررسی کنند.

شماره 107-
اپلیکیشن راهنمای رزرو آنلاین اپلیکیشن که به گردشگران کمک می کند تا با راهنماهای حرفه ای و با تجربه در یک شهر / کشور جدید ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند در مورد راهنماها بخوانند ، با آنها ارتباط برقرار کنند ، آنها را انتخاب و استخدام کنند و حتی از طریق اپلیکیشن اقدام به پرداخت آنلاین کنند.

شماره 108-
اپلیکیشن ترجمه همزمان برای گپ و متن. این امکان را برای افراد خارجی زبان فراهم می آورد که با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و گپ بزنند. این اپلیکیشن برای مکالمات گاه به گاه و حرفه ای در اپلیکیشن های پیام رسانی مانند واتساپ و اسکایپ مفید است.

شماره 109-
اپلیکیشن مالیات که به طور خودکار بدهی مالیات شما را برای یک سال مالی بر اساس هزینه ها و معاملات تجاری خود محاسبه می کند. گزینه ای برای پرداخت مالیات در داخل اپلیکیشن با انجام پرداخت های آنلاین نیز وجود خواهد داشت.

شماره 110-
اپلیکیشن هشدار ایمنی / کمک که می تواند توسط زنان ، دختران و یا افراد دیگر نیازمند مورد استفاده قرار گیرد. اپلیکیشن هشدار را برای همه اعضا در یک منطقه مربوطه ارسال می کند تا آنها بتوانند به مکانی که از آنجا منبع هشدار توسط شخصی در پریشانی منشاء شده است نزدیک شوند و در هر موقعیتی به آنها کمک کنند.

شماره 111-
اپلیکیشن نظارت بر سلامت که نه تنها نظارت بر سلامت خود را رصد و پیگیری می کند بلکه به طور خودکار قرارهایی را برای معاینات منظم سلامتی شما ایجاد می کند. به این ترتیب ، کاربر نیازی به یادآوری ندارد که قرارها را به صورت دستی انجام دهد.