سفارش تبلیغ
صبا ویژن

111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 (بخش دوم)


111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 (بخش دوم)

با بخش دوم 111 ایده اپلیکیشن تلفن همراه برای سال 2020 در خدمت شما هستیم.

شماره 38-
اپلیکیشن ارائه ابر که به همه اعضای یک جلسه یا تیم امکان می دهد گرد هم بیایند و به صورت آنلاین همکاری کنند تا با مشارکت ایده ها و بازخورد در زمان واقعی، یک تیم ارائه دهند.

شماره 39-
اپلیکیشن پیام رسانی فوری که دارای ویژگی های همه اپلیکیشن های محبوب مانند پیام های واتساپ، اسکایپ، وایبر و فیسبوک، یعنی سرویس پیام رسانی عالی، تماس های ویدیویی، تماس های صوتی، تماس های اینترنتی، اشتراک گذاری، ایموجی ها، به اشتراک گذاری کارت ویزیت و داده ها، به اشتراک گذاری پرونده های بزرگ و موارد دیگر.

شماره 40-
اپلیکیشن نقد و بررسی کتاب که به شما امکان می دهد از این کتاب عکس بگیرید و فوراً از آمازون، گودریدها و سایر سیستم عامل ها بررسی کنید تا به شما کمک کند در انتخاب یا خرید کتاب یا خرید کتاب تصمیم بگیرید.

شماره 41-
اپلیکیشن یافتن غذای فصلی که از نزدیکترین مکان ها برای یافتن محصولات تازه فصلی، مواد غذایی ارگانیک و غیره به شما خواهد گفت، می تواند ویژگی های دیگری برای مدیریت رژیم غذایی سالم داشته باشد.

شماره 42-
یک اپلیکیشن یاب برای یافتن آیتم های گمشده که به شما کمک می کند تا عینک، کلید، کیف پول، جوراب و سایر مواردی را که در جایی قرار داده اند، پیدا کنند و سپس جایی را که واقعاً آنها قرار داده اند فراموش کنند. یکی از راه های انجام این کار گرفتن عکس با تلفن خود در هر بار قرار دادن چنین کالایی است تا در صورت فراموش کردن آن بعداً به عکس نگاه کنید.

شماره 43-
اپلیکیشن تنهایی نویسنده که به شما امکان می دهد با مسدود کردن همه حواس پرتی ها و سایر کارکردهای موجود در دستگاه، به استثنای موارد مورد نیاز برای کار نوشتن، در صلح کار کنید.

شماره 44-
اپلیکیشن سرویس تمیز کردن اتاق که به شما امکان می دهد شخص یا خدمتی را برای تمیز کردن یک اتاق خاص بجای کل آپارتمان پیدا کرده و استخدام کنید، در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

شماره 45-
اپلیکیشن نظارت و بازرسی بهداشتی که سوابق سلامتی، ویزیت های کلینیک ها و سابقه بیماری شما را پیگیری می کند. همچنین از قرارهای منظم بررسی سلامت شما به همراه شماره پزشک، پیگیری و هشدار می دهد.

شماره 46-
یک اپلیکیشن اشتراک گذاری هدف اجتماعی که در آن کاربران با چالش های مشابه و اهداف کوتاه مدت مانند ترک سیگار، کار کردن به طور منظم، رژیم های غذایی و غیره، جمع می شوند تا با انگیزه و کلمات درست از یکدیگر حمایت کنند.

شماره 47-
اپلیکیشن کاوش نمایه ای که با استفاده از واقعیت افزوده برای یافتن جزئیات بیشتر درباره یک شخص خاص یا یک شی با اسکن کردن آنها، از آن استفاده می کند. بنابراین، هنگامی که صورت شخصی را با اپلیکیشن اسکن می کنید، تمام جزئیات مربوط به آنها را از سراسر اینترنت نشان می دهد.

شماره 48-
یک اپلیکیشن دستیار خرید که به مارک های تجاری اجازه می دهد تا کاربران خود را با نسخه جدید و جدید منتشر کنند و به آنها کمک کند مکانهای اطراف را برای خرید یک محصول خاص پیدا کنند.

شماره 49-
اپلیکیشن مدیر وام دهی پول که به خاطر افرادی (دوستان و غیره) که به شما بدهکار هستند و کسانی که به آنها مدیون پول هستند، پیگیری می شود. اسامی چنین افرادی، مبلغ معوق، تاریخ موعد و غیره را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد و به شما در مورد تاریخهای مقرر هشدار می دهد و به شما امکان می دهد از طریق گزینه های پرداخت یکپارچه، پرداخت کنید.

شماره 50-
اپلیکیشن اعتیاد به گوشی های هوشمند که دارای ویژگی های بسیاری با هدف کمک به افراد برای جلوگیری از اعتیاد به تلفن های خود است. این اعلان ها را به موقع نشان می دهد، هشدارهایی را برای استفاده بیش از حد، ارسال نکات و پیشنهادات برای کاهش استفاده از تلفن ها و غیره نشان می دهد.

شماره 51-
اپلیکیشن شناسه تصویر تماس گیرنده که با ارسال سونوگرافی داده های تصویر شخص در آن طرف تماس جمع آوری و شناسایی می کند و آن را به گیرنده نشان می دهد.

شماره 52-
اپلیکیشن شناسایی برند که به شما این امکان را می دهد تا با اسکن کردن برچسب یا لوگو مارک، اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری یک مورد خاص کسب کنند. همچنین ممکن است این اپلیکیشن برخی از منابع و بررسیهای مربوط به برند را از کاربران موجود نشان دهد تا به فرد کمک کند.

شماره 53-
اپلیکیشن کپسول زمان مجازی است که می تواند برای ضبط خاطرات ، فیلم ها و سایر داده های دیجیتالی استفاده شود که فقط در یک زمان از پیش تعیین شده در آینده و فقط برای افراد خاص قابل مشاهده است.

شماره 54-
یک مسابقه سلفی و مقایسه اپلیکیشنی که به شما امکان می دهد دوستان خود را با هدف پیدا کردن ویژگی های جدید و راه های افزایش کیفیت سلفی های خود، وارد رقابت سلفی شوید.

شماره 55-
اپلیکیشن خرید و تحویل فروشگاه های مواد غذایی که خدمات مناسب و یا نماینده ای را پیدا می کند که بتواند از طرف شما فروشگاه بقال فروشی کند، دقیقاً مطابق با لیست مواد غذایی که به آنها ارائه می دهید و مواد غذایی را به آستان شما تحویل می دهد.

شماره 56-
اپلیکیشن کنترل خودکشی، کمک های انسانی به افرادی که برای گفتن با کسی نیاز دارند تا در برابر چنین اقداماتی قانع شوند، ارائه می دهد.

شماره 57-
اپلیکیشن خرید اجتماعی که به شما کمک می کند با کاربران ارتباط برقرار کنید و در مورد همه موارد مربوط به خرید صحبت کنید. کاربران می توانند در مورد پیشنهادات، معاملات ، بهترین محصولات برای خرید، بررسی ها و غیره مبادله کنند تا به دیگران در تصمیم گیری خرید آگاهانه کمک کنند.

شماره 58-
همه اپلیکیشن های راهنمایی همه در یک است که می تواند برای استخدام خدمات به آستان شما برای هر نوع کمک در رابطه با لوله کشی، تعمیر، تعمیر و نگهداری، مکانیک، پزشکی، پزشکی و سایر موارد دیگر استفاده شود.

شماره 59-
اپلیکیشن نوشتن و به اشتراک گذاری داستان برای افرادی که داستان برای گفتن دارند. آنها می توانند به اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند تا داستانی بنویسند که توسط سایر کاربران مشاهده و حتی بیشتر بهبود یابد.

شماره 60-
اپلیکیشن اپلیکیشن ریزی و دعوت مهمانی فوری که به شما امکان می دهد تمام اپلیکیشن ریزی ها و تنظیمات مربوط به مهمانی های فوری را در اپلیکیشن انجام دهید. همچنین به شما امکان می دهد دعوت های فوری را به افراد منتخب از لیست تماس خود ارسال کنید.

شماره 61-
یک طراح مد و اپلیکیشن خرید که طرح ها و سبک های خاصی از لباس را بر اساس انتخاب کاربر، بدن، علاقه و مناسبت ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند تا به سبک خود پیشنهادات خود را دریافت کنند. همچنین به شما در یافتن خیاط های شگفت انگیز در منطقه اطراف خود کمک خواهد کرد.

شماره 62-
اپلیکیشن شبکه های اجتماعی مختلف که به شما کمک می کند تا ملاقات هایی را با دوستان یا افراد منتخب خود ترتیب دهید. این گزینه گزینه ای یکپارچه برای یافتن مکان هایی برای دیدار و / یا رویدادهایی برای حضور در اختیار شما خواهد بود. حتی می تواند براساس اولویت های اجتماعی گروه شما اپلیکیشن های جدیدی را برای شما پیشنهاد کند.

شماره 63-
اپلیکیشن مدیریت رستوران که به صاحبان رستوران ها کمک می کند تا همه امور مربوط به خدمات خود را از جمله قرار دادن سفارشات تهیه، نگهداری موجودی و کارکنان، مقایسه قیمت کالاهای مختلف برای خرید بقالی و غیره مدیریت کنند.

شماره 64-
اپلیکیشن کمک به راه اندازی برای کمک به مبتدیان و کارآفرینان جدید در یافتن پاسخ سؤالات متداول مربوط به شروع یک کار جدید، یافتن مشتری، سرمایه گذاری، نکات تجاری و سایر موارد.

شماره 65-
اپلیکیشن ای برای یافتن کارهای کم درآمد در منطقه شما. این برای کاربرانی است که نیاز به پول نقد سریع دارند و مایل به انجام کارهای کوچک مانند تعمیر کامپیوتر ، پیاده روی سگ برای شخصی، نگهداری از کودک، چمن زنی چمن و سایر کارهای مشابه هستند.

شماره 66-
اپلیکیشن کمک به رنگ آمیزی مو که به شما امکان می دهد ببینند اگر رنگ / سبک خاصی از مو را امتحان می کنند ، بدون اینکه واقعاً آن را امتحان کنند، چگونه به نظر می رسند. این اپلیکیشن ممکن است از واقیت ارتقا یافته استفاده کند تا کار را انجام دهد.

شماره 67-
در هنگام بارگیری / استفاده از اپلیکیشن تازه راه اندازی شده از طریق این پلتفرم ، نوعی هدیه یا پول را به کاربران خود پیشنهاد دهید و نظرات خود را بنویسید یا رتبه هایی را برای آن اختصاص دهید.

شماره 68-
اپلیکیشن تلفن همراه برای یافتن اعضای تیم برای یک پروژه خاص. این اپلیکیشن به توسعه دهندگان، نویسندگان، طراحان و سایر فریلنسرها و / یا متخصصین اجازه می دهد تا به این سکو بپیوندند و در پروژه های مختلف برای کسب درآمد شرکت کنند.

شماره 69-
اپلیکیشن راهنمایی مصرف کننده که به شما امکان می دهد کالاهای خاص، مارک ها، شرکت ها و غیره را برای خرید آنلاین جستجو کنید. این اپلیکیشن همچنین محصول را تجزیه و تحلیل کرده و در صورت وجود گزینه های بهتری را برای کاربر پیشنهاد می کند.

شماره 70-
اپلیکیشن حمل و نقل عمومی که تمام اطلاعات از جمله اپلیکیشن، مسیرها، زمانها، شرایط و غیره را در مورد خدمات حمل و نقل عمومی در یک شهر یا منطقه خاص در اختیار خواهد داشت. کاربران می توانند اپلیکیشن را پیدا کنند تا در یک موقعیت خاص مناسب ترین گزینه حمل و نقل را برای آنها پیدا کنند.

شماره 71-
اپلیکیشن معلم موبایل برای کودکان، که نه تنها به آنها کمک می کند تا چیزهای جدید و مهارت های جدید را یاد بگیرند بلکه به آنها امکان می دهد تا با استفاده آسان از محصولات خلاق باشند.

شماره 72-
اپلیکیشن انتخاب غذای موبایل که به شما امکان دسترسی کاربران به رستوران ها را می دهد و سفارشات خود را از طریق دستگاه های تلفن همراه خود از قبل انجام می دهد تا هنگام رسیدن آنها به محل، سفارش آماده شود.

شماره 73-
اپلیکیشن دوربین همگام سازی که به شما امکان می دهد از دوربین تلفن همراه شخص دیگری استفاده کنید یا به آن دسترسی پیدا کنید. بسیار مفید است که شخص دیگر از طریق تلفن خود عکس شما را کلیک کند و در تلفن خود ببینید که چگونه عکس دریافت می شود.

شماره 74-
اپلیکیشن چت تصادفی که هر بار که در لیست چت خود به سیستم وارد می شوید ، افراد جدید و تصادفی را نشان می دهد. می توانید با این افراد گپ بزنید، آنها را به دوستان قابل اعتماد اضافه کنید و به پیدا کردن افراد تصادفی بیشتری برای گپ زدن با آنها ادامه دهید.

شماره 75-
اپلیکیشن پیام رسانی اجتماعی که به شما امکان می دهد پیام هایی را بصورت ناشناس برای کاربران تصادفی اعم از اینکه آنها را می شناسند بفرستند.

شماره 76-
اپلیکیشن دریافت دیجیتال که به شما امکان می دهد برای هر معامله ای که در فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید انجام می دهند، رسید دیجیتال دریافت کنید. این باعث می شود استفاده بیش از حد از کاغذ کاهش یابد و مدیریت همه رسیدهای شما از یک مکان آسان شود.